2015. január 19., hétfő

#2. és #3. díj avagy tudj meg többet az íróról!

Ezen annyira meghatódtam, köszönöm. :')
Köszönöm szépen a díjat a Peak Planet -től Debby W.-nek és a Zakkant Halloween című blog írójának, Breathing Bee-nek. 


Feladatok:
1. Tüntesd fel, hogy kitől kaptad!
2. Írj magadról 7 tulajdonságot!
3. Válaszolj 7 kérdésre!
4. Tegyél fel 7 kérdést!
5. Küldd tovább 7 bloggernek!

7 tulajdonság rólam:
1. Több mint egy hónapja szedték le az állandó fogszabályzóm, így most gyönyörűszép fogsorral rendelkezem.
2. Rendszeresen nézek videósokat a YouTube-on.
Kedvenceim:
GoodLike
Dancsó Péter
Szirmai Gergely
2Face
CsChanell
Luckey
3. Kedvenc bandám a One Direction <3 Igen, még egy Directioner.
4. De benne van még a TOP3 kedvenc együttesemben az 5SOS és a The Vamps.
5. A Blueberries Design-nál vagyok trailer készítő és kritika író.
6. Imádok olvasni, de nincs kedvenc könyvem. 
Legalábbis EGY nincs.
7. Nyolcosztályos gimnáziumba járok, így idén nem kellett felvételiznem. Deák Téri Evangélikus Gimnázium

7 kérdésre válasz /Debby W./
1. Melyik a kedvenc könyved?
Hát, mint fent említettem, EGY darab nincs, de a kedvenceim közé tartozik: 
J.L. Armentrout: Luxen sorozat
Kiera Cass: párválasztó sorozat
Tavi Kata: Nyitótánc
Jennifer Sorensen: Callie, Kayden és a véletlen
És még sorolhatnám, de akkor estig nézhetnétek a gépet :D
2. Mi/Ki vidít fel igazán?
Ha bármi bajom van, bekapcsolom a One Directiont a mobilomon, és rá minidg számíthatok. Ott vannak, ha szükségem van rájuk. Többször hoztak vissza a szomorúságból, mint azt megszámolhattam volna. Ez nagyon nyálasan hangzott, de ez így volt.
3. Mi az egyik legnagyobb álmod?
Találkozni Zayn Malikkal, és összeházasodni vele. De mivel ez nem lehetséges, kénytelen vagyok más vágyak után nézni...
Egyszer nagy író szeretnék lenni, hogy mindenki elolvashassa, hogy mit éltem át, és min kellett keresztülmennem, mert azt általában az író önszántából, vagy azon kívül egészen biztos, hogy beleírja.
4. Ki az, akit a világon a legjobban tisztelsz?
Ez megint nagy Directioneresen fog hangzani, de a One Directiont.
Szólóban kezdték, és összetették őket. Választás elé kerültek, hogy vagy így vagy sehogy.
De így se nyerték meg az X-Faktort, de az álmaik valóra váltak. Vagy mégsem? Sok ember kigúnyolja őket, azért mert 5-en vannak fiúk egy rakáson. És? - kérdem én. - Mi van akkor? Baj, ha együtt énekel öt helyes fiú? 
De azon belül is Harry-t.
Mindenki biszexuálisnak titulálja, az újságok megállás nélkül róla zengenek, de mégis túllép ezen, és éli az életét.
És ezért csodálom.
Mindannyiukat.
5. Példaképed van - e, ha igen, ki?
Különösebben nincs, csak ők 5-en.
6. Hány díjat kaptál már eddig?
Ezen a blogon ez a 2. és a 3., de ha másik blogokat is nézünk, akkor körülbelül 10-et.
7. Miben vagy igazán jó? (az íráson kívül)
Hét évig zongoráztam, és sokak szerint nagyon szépen csináltam. De nem én vagyok az egyetlen ebben. És a végére meg is untam a szerepléseket és a rengeteg vizsgát, amik előtt állandóan féltem.
A nyelvtanulással is jóban vagyok, de nem mondhatnám, hogy a legjobb.
Igazából semmiben se vagyok a legkiemelkedőbb. Csak egész jó.

7 kérdésre válasz /Breathing Bee/
1. Hány blogot olvasol rendszeresen?
Az a szomorú, hogy nem sokat. Rosalya Payne: Te vagy a végzetem címűt kezdtem el, amit majd végig is szeretnék követni. Bár van egy pár blog, amire feliratkoztam, nem olvasom rendszeresen őket, mert annyi időm nincs, mint amennyit szeretnék belefektetni sajnos. De remélem ez hamar változni fog.:)
2. Mióta blogolsz?
Egy fél éve kezdtem el írni, de azok még a bénább változatból vannak. Nem mintha a mostani felérne egy írói tehetséggel, de azért remélem fejlődtem.  De a design blogokra csak szeptember eleje felé találtam, ahol rájöttem, hogy milyen gyönyörűséges is lehet egy blog kinézete.
3. Miben vagy szerinted a legtehetségesebb? (az íráson kívül)
Semmiben, mint azt már fentebb említettem, de nagyon jól tudok színészkedni (Haha már Kristen Steward-ot is felülmúlom :D)  és meggyőzni másokat. Ez akkor válik hasznomra, amikor meg kell kérnem a barátnőm, hogy jöjjön velem együtt haza.
4. Ki a kedvenc íród?
Mindenki aki olyan könyvet írt, amit imádtam :D
5. Milyen műfajban szeretsz leginkább alkotni? (Design blogosoknak fejléc, kritika stb...)
Hát én design blognál trailer készítő vagyok, és szeretem is csinálni. Bár ez magától a történettől függ igazából. De ha tudnék designt csinálni, azt is biztos élvezném :)
6. Melyik a kedvenc könyved?
Ezt a választ fentebb megtalálod ;)
7. Mit szeretnél leginkább elérni az életben?
A buszt :D
Najo, nem. Egyszer szeretnék személyesen is találkozni a One Direction-nel, nagyobb égbenyúló terveim nincsenek.

7 kérdésem:
1. Melyik a kedvenc országod? Ismered a kultúráját? Mondj róla néhány szót!
2. Egy zenében mi fog meg téged? A dalszövege? A dallama? Vagy csak az, hogy a kedvenc bandád/énekesed/énekesnőd énekli?
3. Melyik két üdítőt öntenéd össze, hogy megkóstold, de aztán mégse lenne rá gusztusod meginni?
4. Mennyire tartod fontosnak, hogy a könyv papírból legyen? Elítéled az e-book-okat vagy pont, hogy mellette vagy?
5. Hányszor olvastad el eddig a kedvenc könyvedet?
6. Ha választhatnál egy könyvbeli szereplőt, akivel randizhatnál, ki lenne az?
7. Mélységesen elítéled azokat, akik azért írnak, hogy minél nagyobb legyen a nézettségük?

És akiknek küldeném...:
Nem vagyok az "adjuk oda a díjat az első blognak, amit találunk" stílusnak, így nem lesz meg a kiírt mennyiség.


Ölel titeket: Barby :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése