2015. február 4., szerda

#6. - #7. - #8. - #9. díj, avagy mit titkol még előlünk az író?

Ezeket a díjakat nagyon szépen köszönöm elsőként a LMBR szerkesztőségének, másrészt Nicolnak, az ~I Found Myself ~ című blog szerzőjének, Alexandra G. Summer-nek, aki az Élet vagy halál című blogot írja és nem utolsó sorban a drága Breathing Bee-nek, a The Blast-ből.
Hálás köszönet érte!


Szabályok:
Ha megkaptad a plecsnit, tedd ki az oldaladra!
Ezek után jelöljétek meg, hogy honnan van a díj!
Írjatok 5 dolgot magatokról!
Válaszoljatok 5 kérdésre!
Írjatok 5 kérdést!
Küldd tovább 5 embernek!

5 dolog magamról:

1. Szeretem a palacsintát. Ki nem?
2. Kedvenc tantárgyam az angol lenne, ha lenne...
3. Imádom ha a hajamat birizgálják.
4. Utálom ha mellettem cigiznek. De szerintem azt senki sem szereti...
5. Zayn Malik is the love of my life.

5 válasz:

1. Miért kezdtél el blogolni? Mert úgy éreztem, hogy "papírra" kell vetni a gondolataimat, amik igazából a sajátjaim, de azt beletenni a főszereplő személyébe. Minden búmat és bánatomat átadni a főszereplőnek, minden sérelmemet, amik eddig értek. Nem tarthattam magamban, a barátnőim pedig már nem akartak hallgatni.
2. Szerinted elég nézettsége van a blogodnak? Miért? Most mondhatnám azt, hogy "hűűűű még sok is, sose gondoltam volna!" De nem fogom. Titokban vágytam rá mindig is, amikor olvastam mások írásait. És az eddigi 41 olvasó is annyit biztatott, mindig írnak dicsérő és biztató kommenteket. Sőt még facebookon is megkeresnek, és érdeklődnek a következő rész felől! És ezúton is szeretném nekik megköszönni, hogy mellettem állnak és mindent, amit felsoroltam :)
3. Milyen időközönként szoktál írni? Amikor éppen van ihlet. Volt, hogy egyszerre megírtam 3 fejezetet is, de most éppen abban a helyzetben vagyok, hogy nehezebben jön az elképzelés, de igyekszem minél gyakrabban :)
4. Szeretnél egyszer híres író lenni? Őszintén? Igen. Vagyis talán. Tisztában vagyok vele, hogy még sokat kell gyakorolnom, hogy addig eljussak. De remélem egyszer menni fog :)
5. Szereted a Let Me Be Real oldalt és az adminjait? Miért? Régebben a szerkesztőfelvételnél a kritikás oldalába jelentkeztem, amikor kellemes meglepetéssel bevettek maguk közé, de sajnos az első kritikám után vissza kellett mondanom a megtiszteltetést, mert rájöttem, hogy nem lenne rá időm. De azután is nyomonkövettem a blog minden bejegyzését. Az adminjai közül is van akit ismerek, például Cintia T. bétája vagyok mindkét blogjában.

5 ember akinek küldöm....:




Szabályok:
Rakd ki, hogy kitől van!
Írj magadról 10 dolgot!
Válaszolj 10 kérdésre!
Írj 10 kérdést!
Küldd tovább 10 embernek!

10 dolog magamról:

1. Dalszerző szeretnék lenni felnőttként.
2. Most is próbálkozom dalok írásával. (Gitárral)
3. Szeretek rajzolni és sportolni.
4. Eléggé lusta teremtés vagyok.
5. A havi mobilnetem kb. 15-20 szorosát szoktam elhasználni. Uppszi :D
6. Szerintem a rám legjobban jellemző dal: One Direction - Right Now
7. Jövőre a suliban humán tagozatra megyek.
8. Utálom Ariana Grande hangját.
9. Kiborulok attól, ha a One Direction -t biberszerű fiúknak nevezik.
10. Most épp szingli vagyok :D

10 válasz: /Nicol/

1. Mi inspirál az íráshoz? Leginkább az életem.
2. Ha nincs ihlet, akkor honnan szerzel? Ha nincs hát nincs. De ha kell, akkor zenékből leginkább. Mármint a szövegükből :')
3. Van a történetednek olyan része, ami már megtörtént veled? Igen. Ilyen része mindenkinek van, akarva-akaratlan is.
4. A szereplők viselkedéseit az ismerőseid alapján írod, vagy csak kitalálod őket? Van egy pár ember, akit egy ismerősömről/barátomról mintáztam, de van akinek a jelleme csak úgy jött.
5. Hol élnél a legszívesebben? Egy tengerparton Barcelonában.
6. Van olyan ismerősöd, akire felnézel? Ha Harry Styles ismerősnek számít akkor van, ha nem akkor nincs.
7. Kedvenc blogod és könyved? Kedvenc könyvem, mint azt már egy másik díj kapcsán is említettem, egy darab nincs, de ha a kedvenc könyveimről kérdezel, akkor secc-perc alatt összerittyentek neked egy füzetnyi listát. A kedvenc blogom pedig a Te vagy a végzetem című, amely egy Harry Styles fanfic.
8. Hová szeretnél eljutni? Zayn Malik házába. vagy ágyába? :D
9. Kedvenc blogod/blogjaid? Miért kell egy kérdést kétszer feltenni?
10. Visszamennél a múltba, hogy változtass valamin? Nem. 

10 válasz : /Alexandra/

1. Mi jellemez téged leginkább? A One Direction.
2. Változtatnál valamit az eddigi életmódodon? Hogy ne legyek ennyire lusta? :D Igen, rendet kéne raknom....
3. Van/volt olyan visszatérő álmod, ami megrémít/megrémisztett? Nem szoktam álmodni, legalábbis nem emlékszem rájuk....
4. Mi volt az a dolog, ami miatt elkezdtél blogolni? Hogy kiadjam magamból azt, amit a barátnőim nem akarnak meghallgatni. Mint egy naplóba kiírni a sérelmeimet, hibáimat egy történetbe, amiből talán mások még okulhatnak.
5. Szeretnél több bloggerrel/bloggerinával megismerkedni/találkozni? Természetesen. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy kik rejtőznek a sorok mögött.
6. Milyen könyveket szeretsz olvasni? Fantasy és romantikus.
7. Kedvenc időtöltésed, amit bármikor csinálhatsz, de sose tudod megunni? Laptopozás :D
8. Melyik az az álmod, amit egyszer meg szeretnél valósítani? Híres dalszerző és író szeretnék egyszer lenni, de amit nagggggyon meg akarnék valósítani, de kétlem, hogy menne, mert 7 év korkülönbség van köztünk az az, hogy egyszer Zayn Malik felesége legyek. Igen-igen, látom a pillantásotokat!!
9. Van olyan tehetségkutató vagy valóságshow, amit rendszeresen nyomon követsz? Nincs.
10. Kedvenc blogjaid? Ezt mindenki megkérdezi? Amúgy a választ feljebb megtaláljátok ;)

10 kérdés:

1. Olyan ember vagy, aki ha valamit eltervez, azt mindenáron megvalósítja? Ha igen, mondj egy példát. Ha meg nem, akkor meg miért nem?
2. Tanulsz/Tanultál valamilyen hangszeren? Mennyi ideig/ Mióta? És min?
3. Melyik az az állat, ami legjobban téged jellemez? Miért?
4. Mitől jó szerinted egy blog? Te mitől olvasod/olvasnád?
5. Van zsánered? Ugye milyen hülye szó? Azért jegyeztem meg :D Ha igen, milyen? (A zsáner az az, ha mondjuk te a barna hajú kék szemű fiúkat szereted, de ez csak példa. Mert én a szöszi és kék szemű párosítást bírom<3)
6. Milyen szerinted egy tökéletes pasi? Van egyáltalán ilyen a Földön? Nem, szerintem sincs.
7. Ha választhatnál valami szuperképességet, mi lenne az?
8. Mennyit tanulsz kb. egy nap? Ja, én is megfogadtam, hogy idén kétszerannyit tanulok, mint tavaly. 2x0-t :D
9. Ha lenne egy fiad, elneveznéd valaki után? Például a kedvenc színészed/énekesed/akárkid magyarosított nevére. Én nem, mert milyen hülyén hangzik már az, hogy Zoltán?! Zayn Malik után.
10. Van zene, ami inspirál az írásban?

10 ember, akinek küldöm:
na ez se lesz 10...



Feladatok:

1. Tedd ki a díjat, és jelöld meg, hogy ki küldte.
2. Mondj magadról 5 dolgot.
3. Válaszolj 5 kérdésre.
4. Írj 5 kérdést.
5. Küldd tovább 5 embernek.

Öt dolog magamról:

1. Szeretek egész nap pizsiben lenni.
2. Most éppen a Hűvösvölgyi Suli B épület második részét kezdtem el olvasni.
3. Szeretek írni, mint azt ti is tapasztalhattátok.
4. Most a One Direction - 18 szól a mobilomon, mert imádom ezt a számot.
5. Kedvenc sorozatom az American Horror Story, egyúttal a kedvenc színészem Evan Peters <3

Öt válasz Bee kérdéseire:

1. Hány évesen kezdtél el írni?
14. Körülbelül egy fél éve.
2. Milyen stílusban alkotsz?
Forever One Direction<3 Vagy ezt írásra kérdezted? Gimis történeteket leginkább, mert azt át tudom élni, vagy esetleg megtervezni a jövőm. Érted...
3. Van példaképed? Ha igen, ki?
Harry Styles. Zayn Malik. Niall Horan. Liam Payne. Louis Tomlinson.
Harry, mert képes megbírkózni az összes problémájával, pedig nagyon sok van neki. Főleg a sajtó.
Zayn, mert a banda megalakulása után se változott meg. Ugyanolyan kedves, érző lélek és törődő maradt.
Niall, mert mindig mosolyog, bármilyen szituációban.
Liam, mert ő egy igazi túlélő.
Louis, mert kiáll magáért és másokért is.
Ők öten. 
They're my forever love.
4. Szoktál zenét hallgatni írás közben?
Minimum hangerős és One Directiont. Szóval igen, mert megnyugtat, és szerzek belőle ihletet.
5. Szereted a fehér csokit?
Mi vagyok én, rasszista? :D

Öt kérdés:

1. Ha egy napig minden bűn legális lenne, mi volna az első dolog, amit megtennél?
2. A karaktereidet élő személyekből meríted? Vagy csak úgy kitalálod őket?
3. A karaktereknek, akikhez rendeltél egy híres embert, őket már ismerted, vagy csak rájukbukkantál a neten? Ha ugen, miért pont ők lettek? Ha nem, akkor hogyan akadtál rájuk?
4. Rendszeresen olvasol blogot? Van kedvenced? Az enyémet bírod?
5. Szereted ha egy blogban van 18+-os rész? Igen, a szexre gondolok.

Öt vagy kevesebb  ember, akinek küldöm:











Ölel titeket: Barby

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése